hemma för den här sommaren

2012-08-12 / 17:00:50
Efter en vecka på Jossans landställe bara vi tre ensamma, jag, Jossan och Ellie, har jag insett hur mycket jag kommer sakna sommaren. Även om man kan säga att det ska bli spännande med en ny skola och en ny klass kan man inte förneka att sommaren är BÄSTA tiden på året.
 Jag har precis haft en vecka ensam med de två bästa brudarna och vi har lyssnat Wannabe med Spice Girls non-stop och myst gärnet. Då inser man att det är sånna stunder man kommer sakna. Och St Annas skärgård med familjevänner, bästa traditionen på jorden. 10 underbara dagar i Frankrike och så alla mysiga stunder hemma också. Men nu taggar vi om, om 4 dagar börjar jag gymnasiet, och det ska faktiskt bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: