lycka

2012-08-21 / 21:13:06
Idag har jag tagit mig igenom min andra dag efter riktigt schema. Jag börjar få koll på allt nu, går inte vilse i alla fall.  Mitt skåt kommer jag få på torsadag så då kommer det ha fixat sig också. Det var nämligen så att det var fel på mitt skåp så jag har burit mina saker... Men det har inte varit så jobbigt, det har funkat. Klassen är super och vi håller på att lära känna varandra. Men efter skolan idag cyklade jag hem i tråkvädret och satte på mig pyjamasbyxor och badade fotbad och såg på True Blood. Lite myx på en tisdag helt enkelt. Nu blir det te och säsongstart på Svenska Hollywoodfruar - lycka!!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

"myx", blandning av "mys" och "lyx" eller? ;)

2012-08-21 @ 21:24:56
Postat av: Brallis

haha åhhh vad härligt Penny! :* Myyyys

2012-08-21 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: