oturen själv

2012-08-23 / 20:18:21
Kom till skolan idag i alla lycka. Hade burit med mig alla block och allt sådant jag har köpt för denna dag, ja då skulle jag få mitt skåp! Kommer fram till det och ser att det fortfarande sitter en lapp och ett lås på - jag antar då att det ska vara fixat först i eftermiddag. Men sen går jag faktiskiskt fram till lappen och läser;
 
"Vi vet att dit skåp var väntat till idag men leverans av reservdelar är försenad. Du förväntas ha tillgång till det skåp den 29 augusti. Hoppas du har överseende med detta"
 
Prutt säger jag bara! Nu får jag vänta en vecka till! Det har suttit en lapp på skåpet sedan i torsdags som sade att det var fel på skåpet men att jag skulle få det idag, men nej! Tur som det är har jag fina, fina Jossan med skåp i samma korridor. Så jag får använda hennes skåp! Min lilla pussgurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: