Bockholmens julbord

2012-12-02 / 14:34:16
Jag åt mig ganska så mätt om man säger så. Det var nio tallrikar, omgångar att ta mat i och av de hoppade jag bara över en och det var lutfisken. Men allt var så otroligt gott så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Väldigt nöjd är jag. Att det dessutom var första december och massor av snä gjorde ju inte direkt saken värre. Efter julbordet åkte vi hem till kompisarna vi var och åt med och hade världens bästa, lataste myskväll. Två filmer, julkalendern, spel, Så mycket bättre och varma mackor när vi (trotts julbordet) blev hungriga. 
 
Nu ska jag sätta mig och läsa min Samhälls-läxa. Hade helt glömt den men den är tills på tisdag. Nackdelen är att jag inte hinner göra den imorn så jag måste sätta mig nu. Läsa massa sidor och skriva lite sammanfattning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: