fullt upp

2012-07-16 / 11:37:59
Lyckades inte ladda upp mer än en bild idag, bajs också! Men jag är också ledsen att bloggen stått lite stilla. Först var jag i Frankrike, sen var jag arg för att bilduppladdningen inte funkade och sen har jag varit med fina Johanna nu i tre dagar. För två dagar sen, den 14 juli, sprangs det faktiskt ett marathon precis där jag bor! Det är så att för exakt 100 år sen. år 1912, sprangs OS Marathonet här när det var OS i Sverige. Så nu sprangs jubileumsmaran. Från stan och Stadion, ut till sollentuna när jag bor, vända och sen sprang de hela vägen tillbaka. Många människor passera, tror det var ungefär 10000 löpare! OCh sen vid klockan sex var det lika dött igen, som om inget av det ägt rum! Nu idag ska jag ha en lat mycig dag för mig själv, tyvärr blåser det en del men lite sol ska jag nog få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: