Här var det storm, vad gör man då? Jo BIO!

2012-06-25 / 10:23:00
God morgon! Här sitter jag helt ensam i köket. Mamma är på Arlanda och har precis lämnat av en kompis, pappa jobbar och Ellie sover. Jag ger henne en liten stund till, sen vill jag ha frukost! Hade planerat att dra ut och springa en runda idag, haha men jag är ganska så glad att jag slipper. Det spöregnar och blåser storm. Imorse hade mitt fönster dessutom blåst igen. 
 
Men vi hade redan planer för ikväll. JAg och Ellie ska gå och se Snow White and the Huntsman vid halv sju med en kompis, Johanna. Nu blir det dessutom ännu mysigare att gå på bio. Så vi tänkte äta en tidig middag innan filmen. Mysigt värre säger jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: