Reservplanen

2012-06-17 / 10:37:12


Ja, det blev ju inte så mycket med det där Mälarpaviljongen. Spöregnet satte in, och även om det hade slutat när vi åkte in till stan så var det mulet och tråkigt och det hade kunnat börja igen när som helst. Så vi byggde upp en reservplan istället. Jag satte på mug ett par jeans istället för mina röda shorts och så åkta vi och tog drinkar på Clarion Sign Hotel, alkoholfria såklart för min del i alla fall. Sen bar det av till en jättemysig Thai-restautang istället, så en lyckad kväll med god mat blev det i alla fall. 

Nu ska jag Johanna och Ellie ha oss en liten spa-dag i regnovädret. Det blir ansiktsmask, hårinpackning, fotbad och en låååång dusch. Kanske bakar vi något lite senare också, vi får se. Hörs senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: