Skäm bort dig själv

2012-06-12 / 18:10:58



Ett av mina absolut bästa tips är att skämma bort sig själv riktigt ordentligt. Bakanågonting gott en vardag om du är sugen på det, unna dig en lat stund vid TVn när du har tid över. Ta en godisbit när du kommer hem från skolan för att du verkligen behöver choklad. Idag kom jag hem från skolan redan vid halv ett. Så efter en hundprommis var jag faktist duktig nog att dra ut och springa. Men när jag kom hem tog jag nog den längsta duschen jag tagit på länge. Körde på hårinpackning, rakade benen och satte på mig mjukiskläder. Sen skrubbade jag ansiktet och kladdade på en chokladmask. Nu kanske jag är fin nog för skolavslutningen? Eller vad tror ni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: