dag 10 - smink

2012-10-23 / 18:59:16
Liquid eyeliner från HM, mascara från Maybellin New York, conceler från The Body Shop, ögonbrynspenna från HM, en ögonfransböjare och ett mineralpuder från L'oréal PARIS nyas D1 - W1. 
 
Mitt smink är inte särskilt avanserat. Jag börjar bara med att skölja ansiktet rent med vatten. Sedan använder jag min conceler (som egentligen är en foundation som jag använder på mitt lilla egna sätt) och lägger på under ögonen och på eventuella finnar eller märken. Sedan använder jag minimalt med puder bara så att det fräschar upp lite. Jag använder eyelinern vid de övre fransarna och sen kör vi bara på med mascara. Vissa dagar fyller jag i ögonbrynen lite. Inte så att det blir någon stor skillnad men jag fyller helt enkelt bara i dem så att de ser jämnare ut. Hoppas att detta var extremt underhållande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: