Dag 2 - 20 saker ni kanske inte vet om mig

2012-10-09 / 16:48:26
Jag känner extrema behov av O'boy på måndagar
Jag är egentligen en riktig Twilight-nörd
Jag har väldigt svårt för skräckfilmer men trotts det ser jag dem ibland
Jag älskar att baka och önskar jag hade mer tid och ork för det
Jag är jättenära min fina kusin Christina, hennes blogg hittar ni HÄR
Jag är en väldigt duktig läsare och läste en sommar 22 böcker
Favoritämnen i skolan är engelska och historia
Jag dricker väldigt mycket te. Alltid 2-3 koppar om dagen
Min insektsfobi gäller bara harkrankar
Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med
Jag fryser nästam alltid
Man ser mig alltid i raggsockor under hela vintern, hösten OCH våren
Jag har fortfarande ett antal gosedjur i sängen
Jag tänker redan på studenten
Choklad kan förgylla min dag
Jag skrattar hysteriskt åt det mesta om jag är trött
Jag klarar inte av att äta skolans potatisbullar och pytt-i-panna
Jag hade tandställning i nästan två år
Förra sommaren var jag på språkresa i Bournmouth, England i tre veckor
Jag är jättedålig på att använda smycken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: