dag 9 - min tax och jag

2012-10-22 / 21:01:41
Sommaren 2006 hämtade vi våran lilla fina tax Urban. Han hette dock inte Urban när vi träffade honom första gången. Han kommer från en kull på tre valpar vilka hette Emil, Alfred och Griseknoen och lilla griseknoen blev vår. Bilderna kommer från första besöket då Urban bara var 3 veckor gammal. 
 
Urban är lugn och snäll och lekfull. Här är två bilder på honom och hans bästis Malte. Malte är Johannas vovsing så de får träffas en hel del. De är väl lite som syskon och har känt varandra sedan vi hämtade dem samma vecka. Dessutom är det vara 3 dagar i åldersskillnad. 
 
Här har vi flytväskhunden. Urban älskar att åka båt och bil och typ allt. Han är ganska lätt att ha med sig. Vet inte hur jag ska beskriva min hund med ord. Orden räcker helt enkelt inte till. JAg älskar honom så mycket bara! 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken sötnos!!

2014-10-11 @ 15:21:45
URL: http://www.kiwijosse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: