fyra favoriter

2012-10-02 / 09:36:22
1. Vackra, fina och underbara Noah och Allie från filmen The Notebook. En kärlekshistoria man måste se!
2. Andy från filmen Shawshank Redemtion. Jag tror det är min absoluta favorit. Handlar om en man som hamnar i fängelse, anklagad för att ha dödat sin fru och hennes älskare. Sen får man följa hans liv och se hur han överlever i den hemska miljön.
3. Scen från musikal-filmen Mulin Rouge. Kan inte ens beskriva hur underbart speciel den filmen är. Man gråter och skrattar och ja, vad mer kan jag säga.
4. De flesta jag känner vet hur mycket jag älskar Harry Potter och första filmen är helt underbar!
 
Nu ska jag borsta mina tänder, bädda sängen och göra mig iordning. Ikväll ska jag svara på de frågor jag fick och även fixa med lite hemligheter. Pappa fyller nämligen år imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: