Godmorgon världen

2012-10-10 / 09:35:59
Jag lever livet på mina sovmornar. Börjar skolan 10.25 så jag kan gå upp vid 8.00, äta seg frukost, gå med hunden och dusch och tvätta håret. Idag var jag till och med så snabb att jag just nu hinner blogga. Efter skolan idag ska jag plugga massa matte och sen är det dans. Ganska skönt att min danslektion är på skolan så jag kan sitta kvar och plugga om jag har mycket att göra. 
 
Ikväll måste det bokas biljetter till Twinight också. Det är nummer ett på min liste när jag kommer hem. Om inte fina snälla mamsen kan hjälpa mig när hon kommer hem från jobbet. Det ska bli underbart kul och awesome! Ska gå med Alice och Johanna den 14 november, åh, kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: