lycka

2012-10-05 / 21:56:48
Nu har jag en egen dator. Jag kan inte ens börja beskriva vilken lycka jag känner just nu. Vi hittade en Acer 13.3 tummare och jag är kär. När jag kom hem nu på kvällen välkomnar pappa mig med att säga att datorn var slut  butik och att vi ska kolla igen lite senare men att han i alla fall fixat en bra datorväska. Jag blev väl lite besviken men glad att pappa varit och kollat och det var ju bara att vänta tills fler kom in på lager. Lite senare kommer pappa inrusande i köket med en kasse från Elgiganten och ropar "Jag bara skojade" 
 
Nu har vi fixat antivirus och så har jag laddat ner lite roligare saker som spotify och Google Picasa. Nu ska jag bli bästa bloggaren ni någonsin sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: