tidig morgon

2012-10-03 / 07:44:00
Har sovmorgon idag, börjar klockan 10.25. Men eftersom papsen fyller år är jag redan uppe och studsar. Vi gick in med kaffe på sängen och eftersom pappa inte är mycket för tårta kom vi också med sockrade ringmunkar och fyllda äppelmunkar. Ganska okej att gå upp tidigt då tycker jag! Men eftersom jag nu är uppe så tänkte jag svara på de frågor jag fick.
 
Hur trivs du på gymnasiet?
Jag tror inte ens jag kan beskriva hur himla nöjd jag är med dessa första sex-sju veckorna. Har träffat helt underbara tjejer i min klass men också i andra klasser. Kompisar jag verkligen trivs med. Dessutom har jag hamnat i en klass med bra människor. I min klass var det typ ingen som kände varandra sedan innan vilket gjorde allting mycket lättare. Jag tyckte att det var jättebra. Inga som bara höll sig till varandra.
 
Har väldigt bra lärare också. Tycker speciellt mycket om min kemilärare och min spanskalärare. Kemi har aldrig varit en höjdare men nu har det plötsligt blivit det ämne som jag verkligen ser fram emot att ha. En lärare kan påverka allting så mycket. Jag tycker också att Rudbeck är en väldigt bra skola. Det är skönt att läsa efter blockschema och maten är super!
 
Hur gammal är lilla Urban nu?
Min milla Blurbis fyllde sex år i maj. Han är så stor nu, men hehe, mer som en valp egentligen tror jag. Kommer fortfarande ihår första gången vi fick hälsa på valparna, då var de bara 3 veckor gamla. Sen fick vi hämta honom 5 veckor senare då de var 8 veckor gamla. Då kan jag säga att de redan var mycket större! Bilden är från första besöket, på Urban och hans ena brorsa. Vi tror att Urban är överst.
 
Favoritlåt just nu?
Denna frågan var svår... Men jag tror nog att jag har två.
Big Bang med rock Mafia
Mr. Brightside med the Killers
 
Kanske måste slänga in en tredje
Boulevard of broken Dreams med Green day
 
Nu har jag svarat på alla de frågor jag fick, haha! Men innan jag går så ville jag bara tacka jättemycket för en kommentar som verkligen gjorde min dag.
 
Anonym
hihi, inga frågor men jag gillar verkligen din blogg!
plus att bilden på dig i detta inlägg var superfin! !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: men åh tack snälla!! :)

2012-10-03 @ 21:58:37
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: