skolan tar över

2012-09-20 / 20:06:57
Jag kan kanske inte säga att jag har extrema mägnder plugg men jag har nog för att inte riktigt orka eller hinna med att blogga. Dessutom tränar jag fem/sex dagar i veckan så jag, datortiden ligger inte på max. Men det kan faktiskt vara lite skönt också. Idag har det varit den skoldag som går trögast men jag kämpar. Sen var det volleyboll träning och en halvtimmas gym med lager och sen en och en halv timma bollträning på det. Men det gick super på träningen så trotts att jag är trött så är jag lycklig. 
 
Imorgon ska jag till Lovisa i min klass tillsammans med massa andra tjejor s¨antingen ikväll eller på fredag eftermiddaf får ni en resumé av hela min fina vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: