bananpannkakor

2013-04-21 / 17:48:42
Alla pratar om dessa bananpannkakor. Om hur gott det är. Kände mig extremt skeptisk då jag inte var så sugen på att äta massa dietmat... Men å andra sidan ÄLSKAR jag banan. Så jag var hekt enkelt tvungen att pova jag också. Jag älskar ju vanliga pannkakor, typ över allt annat, men detta är en helt annan grej. Smakar inte som pannkakor at all, så väntar man sig det blir man kanske besviken. 
 
Så här gjorde jag; 
Jag började med att mosa en halv banan ordentligt med en gaffel. Sen vispade jag ner ett ägg och stekte i lite smör. De faller lätt sönder så gör de inte så stora och stek på ganska låg värme. Mums var det i alla fall, tillsammans med turkisk yoghurt, hallon och kokosflingor. Hade kunnat äta pannkakorna direkt ur stekpannan också, men det hade inte sett lika bra ut på bild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: