vardag

2013-08-19 / 19:35:12
Japp, då har man överlevt första dagen i skolan och jag måste säga att jag hade det ganska så långtråkigt. Jag och Johanna skulle ha samma samhällskunskap på morgonen men vår lärare var inte där. Detta ledde till två timmar hål för min del och typ fyra timmar hål för Johanna. Lite schemautskrifter och liknande senare hade jag i alla fall biologi innan lunch. Men sen så....! Min matte efter lunchen var också inställd. Så jag har gjort så mycket vettiga saker idag, not! 
 
För tillfället är jag inneboende hos Johanna faktiskt. Jag och Ellie har flyttat in och stannar under veckan, en riktigt härlig start på skolan i alla fall. Vi kan gå dit och hem tillsammans och vi kan laga all god mat vi vill och myspysa ordentligt eftersom vi inte har så mycket plugg än, AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: