året som gått 2013

2013-12-30 / 20:58:37
Inveg året med ett awesome nyårsfirande hemma hos oss
 
Släppte Thai-lyktor för första gången i mitt liv vilket var mycket mysigare än öronbedövande fyrverkerier
 
 
Fyllde 17-år och firade min födelsedag på Jensens Böffhus med massor av underbara vänner
 
Köpte min första klänning på bästa affären - Urban Outfitters
 
Åkte och hälsade på mormor med Johanna i bagaget
 
 
Gick på en utställning om den egyptiska faraon Tutankamon
 
Drack obeskrivliga mängder av chai-latte från Espresso House
 
 
Fick enorm användning av min fina fina kamere och har fotat massor 
 
Jag har sett de blommande körsbärsträden i Kungsträdgården
 
Jag har varit på fler konserter under 2013 än vad jag någonsin varit på i heka mitt liv
 
 
Jag har firat midsommar med Johanna och tagit mängder av konstiga och söta bilder
 
Jag har slutat använda byxor och flyttat in i mina kjolar och klänningar
 
 
Jag har spenderat en vecka på Värmdö med världens mest underbara brudar
 
Jag har solat som en galning men som vanligt lyckats undvika att bli brun
 
 
Jag har varit på Kreta med familjen och kusin vitamin Christina. Blev fortfarande inte brun....
 
Spenderat en vecka i St Annas skärgård med bästaste familjen Lebert
 
Slukat ett visst stort antal böcker och gråtit till John Greens The Fault in our Stars
 
 
Jag har vandrat mig trött i fjällen under en skolresa till Kittelfjäll
 
Jag har lärt känna underbara människor som gör varje dag till en underbar en
 
 
Min lillasyster har fyllt 16 år och jag har fått äta marsipantårta
 
Jag har gråtit, skrattat, skrikit, och fangirlat över min nya absoluta favvoserie Doctor Who
 
 
Jag har för andra året i rad firat jul med familjen Lebert som är minst lika knasiga som oss Lindqvistare
 
Och låt oss nu hoppas på ett minst lika bra 2014, även om 2013 lär bli svårt att slå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: