familjemys

2013-12-08 / 22:21:00
 
Lördag efter lunch bar det av ut till Värmdö och hotel & restaurangen Fredriksborg. Redan efter fem minuter var jag kär i hela stället då man fick nyckeln till rummet levererad i en låda som såg exakt ut som en gammal bok. Sen hette mitt och Ellies rum Anna-Lisa, bara det var helt underbart! Efter lite mys och kortspel upp på rummen bar det av ner till restaurangen där jag fick fylla magen till bristningsgränsen men årets första julbord. Jag fick till och med min ÄLSKADE jansons frästelse! 
 
En mycket lyckad liten utflykt måste jag säga. Extremt mysigt. God frukost med nybakat bröd fick man också. Helt underbart. Idag har jag dock jobbat och är helt slut i kroppen. I knoppen är jag däremot ganska så klarvaken så vi får se hur det går med sovandet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: