tionde december - det godaste jag ätit

2013-12-10 / 18:17:37
Det här med "det godaste jag någonsin ätit" tycker jag kan tolkas på lite olika sätt. Är det min absoluta favoriträtt jag ska tala om eller ska jag dra berättelsen om den bästa måltiden jag har haft. Kanske ska jag bara nämna den föda som smakar allra bäst. Svårt. 
 
 
Jag tror dock att jag ska ägna detta inlägg till choklad. Det bästa som finns en riktigt kall vinterdag är en kopp varm choklad, med kanske lite grädde på toppen. En måndag, när man kommer hem riktigt jätteseg och trött efter skolan då finns det inget bättre än ett glas O'Boy. Dessutom finns det så mycket gott att baka med choklad. Vem älskar inte en krämig kladdkaka eller lite smått sega brownies med riktigt mycket kakao i? Det bästa jag visste när jag var liten var chokladbollar och bästa tillbehöret till jordgubbar är nutella.
 
Men när det gäller choklad som gidis är nog det allra bästa jag vet riktigt mörk mintchoklad men tätt bakom kommer Marabous egna mjölkchoklad. MUMS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: