tjugoandra december - det bästa beslutet jag tagit och varför

2013-12-23 / 20:26:11
I maj 2013 fick jag ett jobb. Närmare bestämt fick jag ett tips från min fina kamrat Jessica om att de sökte nya medarbetare på hennes arbetsplats. Vad var då detta för jobb? Jo, McDonalds. Jag bestämnde mig då för att satsa och kontajjta hennes chef och blev kallad på intervju. Efter en gruppintervju, en en uppföljningsintervju och en utbildningskurs blev jag anställd. 
 
Nu har jag jobbat på Donken i i sju månader och jag är så nöjd. Om jag inte skickat det där mailet hade jag kanske inte haft något jobb, jag hade inte hamnat på en så bra arbetsplats med så härliga människor. Dessutom är det en enorm frihet att tjäna lite egena pengar. Alltid bonus med lite cash flow! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: