Tjugotredje december - det finaste meddelandet jag fått 2013

2013-12-23 / 23:03:07

Kära Jenny Penny Plutt! 

Efter att ha vandrat 17 år på jorden här jag äntligen hittat någon som ser världen på samma sätt som jag. Med ögonen nere i boken. (Vi får akta så att vi inte snubblar) 
Att läsa är att resa som sagt! 

Du är min soulmatr! Böcker, foto, Sims, nördsakrr så att säga. Med dig kan jag vara mig själv= en RIKTIG NÖRD! Hehe

Jag hoppas vi får fortsätta vår "vandring" tillsammans och att vi kommer uppleva saker tillsammans...upprepning? 

Love Ebba

Happiness can be found in the darkest of Time, if ypu only remember to turn on the light
(Kommer inte ihåg den exakt) 

Hej Ebba! Jag älskar dig min polare! Detta brev verkligen muntrar upp under sega dagar. Gör mig glad pm jag känner mig nere. Du är en så fin kompis min lilla Ebba Blebba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: