frukost på en ledig dag

2013-02-20 / 10:09:00
Skulle bara ha haft engelska men gissa vad? Min lärare ställd in lektionen så då har man en ledig onsdag! Unnar mig att sova länge (fast jag vaknade halv tio...) och så ska jag ha en seg och lat morgon. Till frukost lagade jag mig själv lite havregrynsgröt med hallon. 
 
Like this; 
1dl havregryn                               1dl vatten
1dl mjölk                                     frusna hallon 
 
Häll 1dl havregryn, mjölk och vatten i en skål och rör om. Strö över hallonen och kör skålen i mikron på 650W i dryga 3 min. Ha ett lock på eller vad man kallar det, den där plastsaken i mikron... Det kan skvätta lite! Ät med mjölk, mer frusna hallon och lite hallonsylt. Mums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: