ibland går det inte så bra

2013-02-14 / 21:23:05
Märkte precis att jag har ett annat inlägg med denna rubriken, fast jag kommer inte ihåg vad jag skrev om. Det är bra Jenny. Har inte skrivit den här veckan heller, men jag har känt mig jättestressad med en massa skolgrejer. Redovisningar och kursprov. Har pluggat något så galet till mitt kursprov i matte, hade provet i tisdags. Där slog nog prestationsångest och stress emot mig (eller vad man ska kalla det). Vet inte vad som hände. Jag hade chans på ett A i kursen, och skrev jag inte A på kursprovet hade jag fortfarande ett B. Men jag skrev inte ens klart provet. Tror jag svarade på hälften av frågorna och dessa har fått halvdana svar. Men som sagt, vet inte vad som hände... Risken att jag nu sänker mig i kursen finns, och det hade jag väl kunnat acceptera om jag inte visste att jag kan så himla mycket bättre. 
 
Känns så himla surt att jag inte ska kunna få det betyg jag förmodligen egentligen kan få, på grund av en extremt stressig period och en extremt dålig dag, Jag är så bra på timing, hjärnan väljer att lägga av just på kursprovet i hela matte 1C kursen.... Önskar av hela mitt hjärta att jag bara kunde få göra provet igen, men det går inte. 
 
Bra Jenny, bra! Fast trotts att follk tycker jag är lite dum i huvudet och töntig som inte bara kan släppa det hela, så börjar jag acceptera att det inte finns något jag kan göra. Alla har dåliga dagar och det kan inte gå bra jämt. Sen valde jag kanske bara fel dag. 
 
Nu ska jag i alla fall ha en underbar myshelg i Skåne. Jag, min kompis Johanna och syrran åker ner till mormor över helgen. God mat, kortspel, museebesök och massa mys är att vänta. Längtar massor! Sen tycker jag det är så mysigt att åka tåg också, bara resan dit ska bli massa kul!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: