gamla stan

2013-01-07 / 09:52:00
Min finaste, finaste Johanna bjöd med mig på sin julklapp! Hon fick av sin farmor två biljetter till musikalen/teatern Jesus Krist Supertar och jag fick följa med! Det började klockan tre så innan dess åkte vi in till stan. Tanken var att besöka en bokaffär som heter The English Bookshop. Bara namnet ger mig rysningar av välbehag. Jag längtade massor och hade kollat att det var öppet på söndagar. Väl framme får vi reda på (jag hade mina onda annigar) att det är trettondagsafton eller dag eller så. Stängt var det i alla fall.... Lite ledsna och besvikna vandrade vi dok vidare, åt mysigaste lunchen på ett café i en gammal 1600-tals källare och fotade massvis. Älskar min nya kamera. 
 
Musikalen sen var jättebra. Det var väldigt mäkting att det inte pratade något, allt de sa sjäng de. Ola Salo spelade huvudrollen så de sjöng inte dåligt heller! Riktigt coolt att se! Hemsk men bra föreställning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: