SAS waterfront

2013-01-05 / 12:17:45
Fick världens mysigaste och lyxigaste julklapp av mamma och pappa. Som avslut på jullovet åkte vi in till stan och bodde en natt på SAS Waterfront hotell. Jag och Ellie fick ett eget rum och såg på film halva natten. Jag hade stor lust att själa med mg ett par hotellkuddar också men nej... Sen har de världens mest underbara frukostbuffé. Bacon, stekta tomater och champinjoner. Yoghurt med müsli och hasselnötter, te, macka med marmelad, croissanter, minimuffins och minnikanelbullar. Och detta var bara vad jag åt. Hahah! Jag och mat - lycka på hög nivå. 
 
På kvällen gick vi och såg Berättelsen om Pi, en helt otrolig film. Snälla se den, den var helt underbar och gripande. Kan inte ens börja beskriva alla känslor. Efter filmen en gick vi och åt kinesiskt innan vi tog oss till hotellet. Ett väldigt lyckat dygn var det allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: