vintern kom tillbaka

2013-01-07 / 16:48:22
Vaknade till laret imorse och insåg att det var dags för skola. Men det var ganska okej då jag började 12.40. Vadå ganska okej, helt underbart that is! Seg, stor frukost med smoothie och allt. Hann till och med plugga lite inför samhällsprovet. Efter att jag klätt på mig insåg jag att gträden hade frost på sig! Det börjar bli kallt igen. Jag var inte riktigt redo att släppa vintern redan i december så lycka! Var tvungen att gå ut. 
 
Ursäkta för detta första lite kanske konstiga försök till en fotoshoot. Bara jag dessutom, ingen kompis att skratta tills man dör med. Halt var det också, haha. Men några bilder blir det. Och många mer kommer det bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: