hejdålunch och kladdkaka

2013-06-30 / 19:15:19
 
En vecka senare och med 950 nya bilder inladdade efter landet sitter jag och bloggar. Jag var lite trög där under veckan. Koncentrerade mig på annat viktigt som sömn, mat, skratt, bad, grodyngel och Desperate Housewives. Kommande inlägg kommer inehållas massvis av finfina bilder från björnbrödernas (Jossans smarta påhitt) äventyr. 
 
Idag kom los padres ut med fisk på pinne, äppelmust och jordgubbar. Vi hade ägnat morgonen med plock och städning och sen lite kladdkakebak. Kakan blev awesome trotts att jag lyckades hälla ut halva burken kakao. Så som sagt, en vecka, lite städning, bakning, en myslunch och en bilresa så är vi hemma i fina gamla Sollentuna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: