no pictures

2013-03-14 / 20:19:30
Har lovat mig själv att fota mer i helgen! Bloggen blir så mycket tråkigare annars. Dessutom vill jag själv ha massa fina bilder att titta tillbaka på. Veckan har varit poppad med plugg. Trodde jag skulle drunkna ett tag. Fast i och med att jag varit sjuk och strandad hemma i huset så har jag trots allt hunnit med allt utan stress. 
 
Nu sitter jag och tjurar, vilket jag är ganska bra på av någon anledning. Tvättade ett par nya pyjamasbyxor som jag avgudade på grund av deras extrema mjukhet. Problemet var att de luddade sönder.... Vet inte om det är de som har luddat eller om vi råkat tvätta dem med något luddigt eller som mamma sa; 
Det fina tyget kanske drar till sig ludd.... 
Tycker ändå det är tråkigt när man köper något nytt, som dessutom är lite dyrare och du tvekar lite, och sen ser det ut som bajs efter en tvätt ändå...
 
Nä nu har jag tjurat klart, eller klagat klart. Ikväll blir det de sista semlorna vi hittade i frysen. Mamma åkte och köpte grädde och mandelmassa och nu ska vi ha världens bästa mysstund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: