sportlovet var då slut

2013-03-04 / 19:39:57
Känns ändå helt okej nu efter första dagen tillbaka i skolan. Fick inte vara med på idrotten på grund av min hosta som aldrig vill ge sig, men jag missade ingenting viktigt. Annars flöt dagen på som  om man aldrig varit borta. Tycker alltid att det blir så efter lov. Ledigheten går alldeles för fort och sen är det som om den aldrig exsisterat. 
 
Efter skolan åkte jag till centrum och fikade lite med fina små tjejor, men ingen shopping denna gången. Hittade ingenting kul, nyttigt för plånboken. Kan ju inte träna då heller, vilket suger, men förhoppningsvis är jag frisk snart... Nu blir det te med syrran, onepiece och The Sims - världshistoriens bästa dataspel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: