myskväll på stan

2013-09-07 / 10:59:46
 
Igår drog vi oss in till stan, jag, Johanna och Ebba, för vi var tvugna att hämta ut våra nummerlappar till Tjejmilen. Ja, du läste rätt, jag har fått för mig att springa ett lopp. Det blir en liten kombo, första milen och första loppet någonsin. Men just för tillfället känner jag mig riktigt taggad. Vi tog oss in till Östermalmns IP och hämtade ut våra lappar och fick en påse full med massa mat från sponsorer. Bland annat majs och oliver, men också gröt och flingor. 
 
Allt gick snabbt och smidigt så innan bion köpte vi "gör-det-själv" sallader på Hemköp under Åhléns och åt vår middag ute på Hötorget. Riktig myskväll helt enkelt. Efter loppet idag bär det av hem hit där vi kan dö i soffan lite alla tre. I alla fall jag lär vara helt död! Och by the way, jag har startnummer 36420 och det är 45000 löpare. Alla tjejer, det är galet mycket folk... 
 
Just ni kanske ville veta vad vi såg för film. Här har ni den: The mortal instruments - City of Bones
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: