första veckan i skolan

2014-08-23 / 12:33:00
 
Lekte lite med Photoshop när jag fick tid över
 
 
Jag skrämde denna stackras fiskmås för att få den att flyga
 
I måndags var jag tillbaka på skolan igen efter 10 veckor lov. Konstigt nog känns det som om jag aldrig varit borta. Jag känner mig definitivt inte äldst på skolan i alla fall. Kan inte förstå att jag går sista året. Helt galet. Första veckan har varit lugn måste jag säga. Läser bara fyra kurser för tillfället - historia, geografi, spanska och foto. Vi har egentligen inte kommit igång i några ämnen ännu, bara i fotokursen. Det positiva där är att jag redan kan alla inställningar på kameran och jag vet hur man använder en systemkamera utan problem så första uppgiften var inte så ansträngande. 
 
Jag njuter i alla fall fullt ut av lugnet just nu. Snart nog kickar allvaret igång igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: