hemma för att stanna

2014-08-02 / 21:56:52
 
Igår rullade jag in på Stockholms Central efter fyra underbara dagar i Tylösand. Fina Maria har nämligen ladställe där oh jag, Johanna och Ida begav oss ner till Halmstad. Ebba Blebba drog på sig sjukdom, men vi klarade oss ganska bra i alla fall. Ska pussa lite extra på henne nästa gång vi ses. Vi hade det verkligen så mysigt. Massa skratt, mat, dans, musik och skitsnack. För att bara ta första kvällen som exempel - efter handling och infyttning i huset begav vi oss på after beach. Efter denna live-musik bytte i om för att sedan gå ner och grilla på stranden. Vi satt ute och åt och pratade (pch dansade) till klockan ett innan vi vände hemmåt. Men inte tog kvällen slut där inte. Väl hemma myste vi till det på Marias uteplats och det slutade med att vi satt och pratade till klockan fyra. 
 
Denna resan är helt och hållet oförglömlig. Vi hann till och med ut och parta. Dessutom fick jag träffa och lära känna Ida, den levande legenden. Hon har nämligen spenderat ett år i USA och Johanna, Maria och Elin pratar om dig jämt och ständigt Ida. Vill bara att du ska veta att du var lika underbar som jag väntat mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: