sommaren 2014

2014-08-15 / 22:31:51
Denna sommaren har varit så underbar, men har som vanligt känts alldeles för kort. Jag har gjort så mycket roligt. Här kommer en liten snabbrepris på min sommar. 
 
 
Jag har varit i England med Johanna för att hälsa på vår gamla värdfamilj.
 
Jag har tränat alldeles för lite
 
 
Fina kusinen Christina har varit på besök vilket alltid är lika mysigt och roligt. 
 
Jag har firat en ovanligt kylig midsommar på Öland med famlijen och kompisar. 
 
 
Jag har spenderat en otroligt sollig, rolig och underbar vecka på Samos i Grekland 
 
Jag har bränt mig och inte blivit det minsta brun. 
 
 
Jag, Ellie och Jossan spenderade vår traditionsenliga vecka på Värmdö
 
Vi hade en tjejvecka i Tylösand där Maria har landställe. 
 
 
Jag har blivit beroende av Game of Thrones, både böckerna och serien
 
Jag har jobbat
 
 
Johanna och jag har varit på äventyr ute på Fjäderholmarna
 
Jag har varit på kräftskiva trots att jag inte gillar kräftor
 
 
 Allt detta inklusive mycket mer såklart. Träffat kompisar har jag också gjort, och sovit en massa. Men på måndag börjar allvaret igen. Har ingen ångest längre i alla fall, ska erkänna att jag faktiskt tycker att det ska bli lite skönt med vardag. Gillar vardagar. Dessutom har jag saknat volleybollen en massor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: