julen

2014-12-27 / 13:30:03
Jag tog så mycket färre bilder än vad jag hoppats på. Skit också. Men julen var ju lika mysig i alla fall. Vaknade på julaftons morgon efter klockan nio någon gång, vilket är extremt sent för att vara jag på jullafton. Frukost åt vi framför brasan medan vi delade ut paket. Jag har fått så mycket fint, bland annat färgglada springtights, böcker, pyjamasbyxor och presentkort. 
 
Vid klockan halv tre bar det av till familjen Lebert för julfirande. Tredje året i rad som vi firar tillsammans, och det är så mysigt som det kan bli! Givetvis Kalle-Anka-tittande innan lite julklappsutdelning och sen ger vi oss på julmaten. Sen mot kvällen blev det pyjamas, spel och film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: