Idag har jag nästan bara stress-historier att bidra med

2014-02-06 / 07:26:57
Inget bloggande sedan i fredags. Fy Jenny, det är inte bra! Men nu sitter jag här, med mobilen, i väntan på att min dator ska vilja sammarbeta med mig. Tänkte försöka skriva lite på min uppsats, men det går ju bara om tekniken vill vara på min sida denna morgon. 

Ska försöka ha uppsatsen klar tills o helgen, så kan jag spendera sista dagarna med att bara rätta. Får dock se om jag hinner pch orkar. För tiden går ju så fort när man har "kul". Imorgon blir det fysikprov, sen två prov på måndag, ett på onsdag, kursprov på fredag och sen uppsatsjäveln. Ursäkta ordval. 

Nu kommer de icke stress-relaterade historierna. Följande dagar ska jag; 
- på filmmys med klassen
- fira min 18-års dag med brunch inne i stan
- fira min 18-års dag med partaj hemma med massa polare
- spela volleyboll
- sova 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: