jag har lämnat paradiset

2014-07-16 / 11:07:17
Hejsan. Då var man hemma igen efter en veckas värme och strålande sol. Jag, familjen och fina familjevänner kom igår eftermiddag hem från Samos, Grekland. Jag kan säga att det verkligen tog emot att åka hem. Varmt har vi haft det och jag har solat och badat i massor. Till och med jag, som är känd som den blekaste av alla i min bekantskapskrets, har kämpat fram en bikinibränna som jag kan vara stolt över. Brände mig bara en gång, vilket i sig är värt en applåd om man har min hud. 
 
Även om det på sitt sätt är skönt att vara hemma saknar jag redan saltvattnet. Jag saknar solen, vämen och prommenaderna i Pythagorion. Jag saknar alla söta katter som strök omkring överallt. Jag saknar alla fina båtar. 
 
Jag tog ovanligt lite bilder för att vara jag, men jag har fortfarande en held del fina foton att visa. La in alla bilder på datorn igår så snart får jag nog upp dem på bloggen också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: