lunch lunch lunch

2014-03-18 / 07:20:07
 
Helgen har varit fartfylld med kalas hos Jossan, bowling och Ålandsresor. Dessutom har den varit extra lång då jag igår hade studiedag. Mycket underbart måste jag säga. Jag borde ha pluggat mycket mer än vad jag gjorde kan man ju säga. Men man måste njuta lite ibland också. Jag vaknade vid åtta och sorterade lite volleybollbilder från i söndags. Sen tog jag det massor av lugnt hela förmiddagen, försökte plugga lite matte. När jag blev hungrig åt jag än superlunch som var så super att ni får en bild på den. Havregrynsgröt och avokademacka och sen lite hallonsaft på det. Mums! 
 
På eftermiddagen åkte jag och spelade laserdome med Ebba och hennes biologigrupp. Vi köpte ett dagspass och spelade i ca tre timmar. Jag var ganska dödstrött när jag sen kom hem från träningen. Jag åkte nämnligen direkt från stan till volleybollen. Pusst! Men kul hade jag det verkligen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: