min dag som en lista

2014-03-24 / 17:45:47
Insåg precis att jag redan skrivit ett inlägg med den här rubriken. Men varför inte, vi kör samma sak igen. Jag gillar listor så mycket. Framför allt är det ett trevligt sätt att skriva inlägg på när man egentligen inte har någonting vettigt att skriva om. Here goes. 
  • Vaknade av att solen lyste mig rätt i ansiktet. Vårkänslor säger jag bara! 
  • Vanilyoghurt, flingor och russin till frulle
  • Prommenera till skolan
  • Matte, mer matte och svenska
  • Lunch
  • Kemi
  • Plugga kemi
  • NT-möte
Träningen idag är inställd. Jag borde ut och springa kanske, och njuta av det fina vädret och jobba på konditionen. Istället sitter jag med en kopp te, skriver uppsats. Det är ganska så bra det med! Nu ska jag dock övergå till att plugga kemi. Tråkigaste inlägget på länge. Men men! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: