aldrig mer fysik, aldrig någonsin!

2014-05-25 / 11:35:06
 
I torsdags samlades vi ett gäng tjejer hemma hos mig för att förbereda oss på slakt, det vill säga kursprov i fysik. Vi faktiskt lunch också och skrattade och pratade. Dagen avslutades med ett dopp nere i sjön, årets första för min del. 
 
Sen i fredags, då det var strålande sol och 30 grader varmt satt vi och skrev fyikprov i fyra timmar. Utan paus. Ett prov på hela fysik 1. Men nu är det över. Många av oss ska inte läsa nästa fysikkurs så för oss var det spdär extra skönt att komma ut ur klassrummet. Jag gav både Maria och Johanna en såndär oslagbar kram och sen kunde jag under resten av fredagen inte låta bli att upprepade gånger jubla "Jag ska aldrig mer läsa fysik. Fysiken är över!". Johanna hängde med hem och vi tog med Ellie ner och firade med ännu ett dopp. Jag kan inte säga att det var supervarmt i vattnet, men skönt var det i alla fall att bada! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: