på prommenad genom staden

2014-09-05 / 22:15:18
Imorgon ska jag, Johanna, Elin och Ebba sprina tjejmilen. Det blir andra gången jag springer loppet och jag är lika taggad den här gången. Jag är dock inte lika nervös, för jag vet att jag klarar av att sprina milen i alla fall. Det är ju alltid ett plus. Idag efter skolan åkte jag, Johanna och Ebba in till stan för att hämta ut våra nummerlappar. Det slutade med falafel-picknick på Mariatorget och en prommenad genom Söder och sen tillbaka bort till centralen. Jag hade tyvärr inte med mig min stora kamera, men lite mobilbilder kan jag bidra med.
 
 En mycket mysig kväll. Nu ska jag kura ner mig i sängen med te och popcorn i magen och försöka sova. Imorgon vill jag verkligen inte vara något annat än pigg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: