helgen då vintern kom

2015-01-12 / 18:01:18
I detta inlägg får ni stå ut med mobilbilder, då det trotts allt är mobilen som är mest behändig när man ska rulla runt i snön och leka. Den här helgen kom verkligen alla vinter inrusande på en och samma gång. På köpet fikc jag också ungås med massor av underbara människor och jag har varit glad i stort sett non-stop. 
 
 
 
I lördags kom nio fina tjejer på besök. En kunglig brunch och presenter stod på schemat och som en extra julklapp kom även snön. På kvällen vandrade över till Jos och blev utlockad på längdskidor vilket slutade i blåmärken och blöta kläder. Jag har nu lärt mig att längdskidor ej bör användas för utförsåkning i villaområde.
 
 
 
Sedan, vintern till ära, såg jag, Johanna och Ellie till att rota fram lite pulkor och tog dem på en åktur. Det blev några vilda åkturer innan vi återvände hem för en kopp varm choklad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: