med nyårsparty välkomnar vi 2015

2015-01-03 / 13:24:00
 
 
 
 
 
Och så plötsligt blev det 2015, vi som väntade oss jordens undergång 2012. Men vi överlevde, och det är jag otroligt glad över för 2014 måste ha varit det år jag utvecklats mest och utnyttjat till fullo. Jag har hunnit med både en livskris och lyckorus. Jag har varit full och druckit massor av te. Jag har läst böcker och dansat. Jag har suttit hemma och jag har varit utomlands. Jag har gjort allt. Nu har jag också bestämt mig för att bara fotsätta uppåt. Utnyttja all tid till fullo. 
 
Året avslutades också på bästa sätt. 26 personer i ett stort hus i skärgården, mat så att det nästan svämmade över och musik som aldrig tog slut (förutom när högtalaren överhettade och vi var tvugna att stänga av). Beer Pong stod på schemat och vid tolvslaget drack vi bubbel på altanen. Även snöbollskrig och tomtebloss hann vi med. Åh vad jag är glad över att ha lärt känna så mycket människor iår. Vi måste ha fler fester tillsammans, så enkelt är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: