tågluff 2016

2016-03-17 / 21:54:15
Det har varit mycket om och men, hit och dit. Ett tag övervägde jag att åka själv. Sen hittade jag resesällskap via internet, men den planen sket sig. Ett tag såg det till och med ut som om resan jag drömt om så otroligt länge inte skulle bli av alls. Tills nu! Jag har fixat sällskap - Alice och Emmi. Jag har fått fyra veckor semester godkänt så jag vet när jag ska åka. Jag har sparat pengar så jag har ekonomin fixad. Jag är redo. 
 
Idag träffades vi för att ha första reseplaneringen. Det blev tyvärr bara jag och Emmi, men vi har kommit så långt som till att ha fixat ihop en ungefärlig reserutt. Den kanske ändras med tiden, vem vet. Vi kanske inte ens hinner med allt. Men det känns i alla fall skönt att ha en ungefärlig plan. Okej, here goes. 
 
Köpenhamn
 
Amsterdam
 
Strasbourg
 
Berlin
 
Prag
 
Bled
 
Ljubljana
 
Venedig
 
Krk
 
Wien
 
Budapest
 
Krakow
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: