fullt upp

2016-11-20 / 14:55:00
Det har hänt mycket den här veckan/helgen, och inte en bild har jag för att illustrera detta. Här kommer trots detta en liten summering av de senaste dagarna. 
 
Måndag: Efter jobbet åkte jag hem till Johanna. Vi åt qourngryta med ris till. Sen poppade vi popcorn och kokade te som vi njöt av framför premiären av historieätarna. Johanna bäddade en madrass åt mig på golvet och vi hade första riktiga övernattningen på 1000 år. 
 
Torsdag: Efter jobbet mötte jag upp med Johanna i centrum och efter ett misslyckat försök till att hitta vinterskor åt vi pizza istället. Sen blev det biodags där vi var helt ensama i den pyttelilla salongen där de visade Doctor Strange. Sevärd film, speciellt om en gillar Marvel och har en obotlig crush på Benedict Cumberbatch. 
 
Fredag: Jag var ledig från jobbet och spenderade dagen i Uppsala med Helen. Vi strosade i butiker, lagade lunch och drak kaffe. Frammåt kvällen drog vi oss till hennes nation där de körde After School och åt middag. Avslutade dagen med att dricka te i Helens enorma säng och titta på det bästa av Historieätarna. 
 
Lördag: Tog en lugn dag hemma och nostali-spelade The Sims. Mötte på kvällen upp Tove, Alice och Johanna för middag på FLFL. En falafel- och hummusrestaurang på Söder. Mätta och glada drog vi oss vidare till baren Bara Enkelt som låg på samma gata för öl och skitsnack. Tove var tvungen att åka hem lite tidigare, men iställen joinade Kindis sällskapet. 
 
Otroligt trevlig vecka med andra ord, och den är inte slut riktigt än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: