Hemma igen

2012-06-20 / 23:23:46
Haha! Måste bara börja med att säga att jag blivit grym på det här med fotouppladdning nu, eller vad tycks?? Idag har jag i alla fall spenderat dagen på färja tur och retur Åland med min familj. Otroligt mysigt måste jag säga. Vi fick dock gå upp klockan kvart i fem imorse för att hinna med 05.52 tåget in mot Stan. Sen tog vi taxi från Centralen ut till hamnen. Vi ikte med Viking Line till Åland och sen bytte vi båt och åkte hem igen. Båtresan var hela den mysiga idén. Då hela vår familj gillar att åka båt. Och så finns det ju TAXFREE!!
 
På morgonen när båten gick var det en helt otrolig frukostbuffé och jag slukade croissanter. Det fanns verkligen allt! Bacon och ägg, frukt, mackor, kakor, munkar, yoghurt och så mycket mer. MUMS! Sen vandrade vi runt på båten, spelade spel, läste och satt ute i solen. På vägen hem åt vi buffé igen, fast denna gången vad det sen lunch/tidig middag, Lika underbart som frukosten, om inte bättre. Dog lite när jag åt deras brownie till efterrätt, UNDERBART! Sen hittade jag dessutom min absoluta drömparfym i taxfree shoppen. Min dag var bara amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: