Dag 1 - vem är jag?

2012-10-08 / 18:09:15
Ja, vem är egentligen Jenny. Att beskriva sig själv utan att vara alldeles för långdragen samtidigt som man ska verkla lite intressant, det är inte lätt. Men man måste ju börja någonstans. Så vi börjar för 16 år sedan. Jag
föddes 1 månad för tidigt under en snöstorm i februari, endast som ett litet knyte på ungefärliga 2,5 kg. Enligt mamma och pappa var jag ganska så intresserad av att sova redan i tidigt ålder. Ungefär 20 månader senare föddes min lillasyster och det var kul att bli storasyster! Tycker extra mycket om att det inte är så stor skillnad i ålder mellan mig och min syrra. 
 
Under tidiga år var jag bra på att gå i sömnen. Finns historier om då jag bett om kastruller och liknande. Jag gick på barngympa och därifrån finns många underhållande videofilmer. Gick lågstadiet på en skola i närheten där jag bor och många vänner därifrån umgås jag fortfarande massor med. En av dessa fina vänner är Johanna och hennes blogg kan ni kolla in på HÄR. En annan är Josefine som jag faktiskt ska hjälpa skaffa blogg så henne får ni också se till att följa senare! 
 
Började på volleyboll i trean och nu efter X antal år är jag fotarande kvar och älskar det. Spelade också fotboll i massor av år men slutade för ca 2 år sen. Tro det eller ej men jag gick faktiskt i en fotbollsklass. Dansar gör jag också. Varje onsdag sedan fjärde klass så jag är en upptagen kvinna! Haha! Men i övrigt är jag en abitiös tjej som försöker satsa massor i skolan, träna volleyboll, umgås med vänner, shoppa och blogga. Så nu ska jag faktiskt hoppa in i bilen och dra iväg mot veckans första träning. 

Kommentarer
Postat av: Hon som lever i underlandet ;)

Sötaste människan på denna jord! Puss på dig min fina (bland de finaste av de alla) vän! :* <333

2012-10-08 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: