födelsedagsfirande på jensens

2013-02-10 / 16:37:29
Jag fyllde ju år i fredags (yaaaaay!) så igår var jag inne i stan och firade med massa fina tjejkompisar. Det blev middag på Jensens Böffhus på Vasagatan och jag kan enkelt säga att vi hade det riktigt kul! Massor med god mat och skratt. Själv åt jag en Klassisk Bearnaise Biff med potatisgratäng (fick pommes på köpet då det gjorde fel, hurra!) Tog också en "ta-själv-sallad" som jag kunde ta till förätt och till maten sen. Och självklart när man är på Jensens så tar man "ta-själv-glass" till efterrätt. Detta är nästan obligatoriskt. Man får då för 59 kr ta hur mycket mjukglass man vill med vilka tillbehör man vill. Det är bara att gå och ta mer när man har ätit klart. 
 
Mysigt värre måste jag säga - med en blandar skara av vänner. Folk jag kände sedan innan och tjejer jag träffat på Rudbeck. Allt är så underbart! Fina presenter fick jag också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: