bra start på dagen

2013-01-21 / 10:54:14
Sovmorgon till 12.40 idag som varje måndag. Helt okej lyxigt måste jag säga. Har försökt att skriva på en engelskauppgift och kommit en bit på vägen men det går trögt. Ska skriva en artikel om en person som gjort skillnad så jag skriver om J.K Rowling. Väldigt roligt uppgift måste jag säga, men som sagt det flyter inte på idag. 
 
Tänkte tipsa om frukost. Utan frukost överlever int jag en hel dag i skolan. Jag begriper inte hur folk orkar ens ta sig till skolan utan att ha ätat något. För tillfället är jag helt såld på yoghurten Yoggi Skogsbär men den med kanel, äpple och vanilj är också en klar favorit. För att orka ännu mer bombar jag min annars ganska vanliga skål med Albran flingor med banan, russin och kanske lite müsli. Mums! Idag åt jag typ flingor ur en soppskål! Men eftersom jag inte äter i skolan på dessa sena mornar så måste man allt ta sig en macka eller två också! Jag äääälskar frukost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: